• home_header

مقالات وبسایت | بخش : کل مقالات

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی؟

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است که ما سعی می‌کنیم تا با حضور فعال در آن‌ها، مخاطب را با برند خودمان درگیر کنیم؛ برخی از اهداف بازاریابی‌مان را تحقق بخشیم؛ بازدید وب‌سایت‌مان را افزایش دهیم؛ و یا وضعیت سئو وب‌سایت‌مان را بهبود بخشیم.

ادامه مطلب...

  • تاریخ :۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
  • |
  • دسته : شبکه های اجتماعی
  • |
  • نویسنده : سعید صمدی

تعریف تبلیغات

برای تبلیغات تعریف های مختلفی وجود دارد. 1- هرگونه حرفه یا فعالیت و اقدامی که به وسیله تولید اطلاعات، سعی در افزایش فروش یک کالا یا محصول کنیم. 2-بلیغات یعنی ابلاغ یک پیام از طریق یک رسانه به گروهی معین، با صرف هزینه و در یک رابطه غیر شخصی.

ادامه مطلب...

  • تاریخ :۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
  • |
  • دسته : تبلیغات
  • |
  • نویسنده : سعید صمدی

© تمامی حقوق برای آذین آوا محفوظ میباشد.

Copyright 2016 All rights reserved.