• home_header

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی؟

  • تاریخ : ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
  • |
  • دسته : شبکه های اجتماعی
  • |
  • نوشته شده توسط: سعید صمدی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، یکی از روش‌های بازاریابی است که ما سعی می‌کنیم تا با حضور فعال در آن‌ها، مخاطب را با برند خودمان درگیر کنیم؛ برخی از اهداف بازاریابی‌مان را تحقق بخشیم؛ بازدید وب‌سایت‌مان را افزایش دهیم؛ و یا وضعیت سئو وب‌سایت‌مان را بهبود بخشیم.

از اصلی‌ترین اهداف فعالیت ما در رسانه‌های اجتماعی این است که محتوایی تولید کنیم که برای مخاطب جذاب باشد و حتی الامکان آن را در صفحه شخصی خودش به اشتراک بگذارد و با این کار بتوانیم این دو مورد را افزایش دهیم:

  • آگاهی از برندمان
  • دسترسی مخاطب (Customer Reach)

© تمامی حقوق برای آذین آوا محفوظ میباشد.

Copyright 2016 All rights reserved.